نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و مناظر سنه، نسخه های خطی مکاتبات شهرداری و غذاهای سنتی  در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و مناظر سنه، نسخه های خطی مکاتبات شهرداری و غذاهای سنتی در سنندج افتتاح شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۶ اردیبهشت ماه روز سنه نمایشگاه صنایع دستی، ابزار آلات و تصاویر مشاغل قدیمی و تصاویر تاریخی شهر سنندج در عمارت خسروآباد افتتاح شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: عصر امروز نمایشگاه صنایع دستی، ابزار آلات و تصاویر مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر سنندج با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: به مناسبت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج مجموعه از برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی را به این مناسبت تدوین نموده است.
دکتر سه رکوت نجفی بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف برنامه های تدوین شده آشنایی نسل جوان با تاریخ ورسومات گذشتگان این دیار است.
وی از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، مشاغل قدیمی شهر و تصاویر تاریخی خبر داد و اعلام کرد: برگزاری این نمایشگاه به منظور بزرگداشت روز "سنه" ششم اردیبهشت ماه و در راستای معرفی توانمندنیهای فعالان حوزه صنایع دستی و آشنایی نسل جوان با مشاغل قدیمی و جلوگیری از فراموش شدن فرهنگ، تاریخ و تمدن این منطقه صورت گرفته است.
وی اعلام کرد : نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی ،تصاویر تاریخی ومناظر سنه ، نسخه های خطی مکاتبات شهرداری وغذاهای سنتی از ششم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در عمارت خسرو آباد برپا شده وعلاقمندان به بازدید از این نمایشگاه دیدنی می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعداظهرها نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه های مختلف صنایع دستی، ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر سنندج و همچنین تصاویر مشاهیر و مفاخر کرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات