آبرسانی به ۲۷ شهر استان کردستان در افق بلندمدت

آبرسانی به ۲۷ شهر استان کردستان در افق بلندمدت

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، " محمدحسین محمدی" در این باره اظهار کرد: یکی از این طرحها آبرسانی به شهر سنندج است که از محل سدهای قشلاق و آزاد آب مورد نیاز آن تامین می شود.
وی افزود: آبرسانی به شهر شویشه از محل سد آزاد، آبرسانی به شهرهای دیواندره و زرینه از محل سد سیازاخ، آبرسانی به سقز از محل سدهای چراغ ویس و شهید کاظمی و آبرسانی به شهر صاحب از محل سد شهید کاظمی از دیگر پروژه های آبرسانی بلندمدت در دست اجرا در شهرهای استان کردستان به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت آبفای کردستان تصریح کرد: آبرسانی به شهرهای بانه، آرمرده، کانی سور و بوئین از محل سدهای بانه و عباس آباد، آبرسانی به شهرهای بیجار، پیرتاج، توپ آغاج و بابارشانی از محل سد سیازاخ و آبرسانی به شهر حسن آباد یاسوکند از محل سد شیخ بشارت از دیگر طرحها است.
محمدی خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهرهای قروه، سریش آباد، دزج، دلبران، دهگلان و بلبان آباد از محل سد قوچم، آبرسانی به کامیاران از محل سد گاوشان، آبرسانی به موچش از محل سد رمشت، آبرسانی به مریوان و کانی دینار از محل سد گاران و آبرسانی به شهرهای سروآباد و اورامان تخت از محل سد آزاد دیگر طرحهای آبرسانی بلندمدت به شهرهای استان کردستان می باشد.



لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات