انتصاب محمد صلواتی به عنوان...

انتصاب محمد صلواتی به عنوان...

سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد، محمد صلواتی را به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد منصوب نمود.

مشتاقیون در این ابلاغ آورده است؛

کهن شهر یزد جلوه هایی از باشکوه ترین و درخشان ترین میراث فرهنگی و تمدن کهن ادوار مختلف تاریخ را در خود جای داده و حیطه وسیع وظایف و فعالیت های شهرداری ها شامل طیف گسترده ایست که به معنای واقعی کلمه، ازتولد تا پایان عمر شهروند امروزی را در بر می گیرد.

با استعانت از خداوند متعال و نظر به سوابق، تجربیات و توانمندی شما، به استناد ماده ۱۰ اساسنامه سازمان، با حفظ سمت و به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد منصوب می شوید.

امید است در سایه عنایت حضرت حق و با بهره گیری از آخرین دستاوردها، در راستای ایجاد تحول در زیر ساخت های سازمان و ایجاد فضاهای معنوی، فرهنگی و آرامش بخش موفق و موید باشید.

مراسم تکریم میثم دهقانی و معارفه محمد صلواتی روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور سید علی مشتاقیون سرپرست، محمود دهقان معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری، مهدی فعالی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و حسین صالحیان معاون خدمات شهری شهرداری یزد و پرسنل مجموعه خلدبرین در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات