تالاب قوریگل در وضعیت مطلوبی قرار دارد

تالاب قوریگل در وضعیت مطلوبی قرار دارد

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از وضعیت مطلوب تالاب قوریگل نسبت به میانگین درازمدت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مهندس یوسف غفارزاده با اعلام این خبر افزود: تراز تالاب قوریگل در روز ۸ اردیبشهت ۱۳۹۸ برابر یک هزار و ۹۱۲ متر و ۸۷ سانتی متر است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۵۷ سانتی متر افزایش نشان می دهد و این میزان نسبت به اول مهر ۱۳۹۷، یک متر و ۲۸سانتی متر افزایش داشته است.

وی در خصوص حجم تالاب قوریگل نیز خبر داد: حجم تالاب قوریگل در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ برابر یک میلیون و ۹۷۰هزار متر مکعب بوده که این میزان  نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۰.۸ میلیون مترمکعب و نسبت به اول مهر ماه۱۳۹۷ ، ۱.۵۸افزایش نشان می دهد.
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی وسعت تالاب قوریگل را نیز ۱.۴ کیلومتر مربع اعلام نمود و افزود: وسعت تالاب قوریگل نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۰.۱۴ و نسبت به اول مهر ماه ۱۳۹۷ میزان ۰.۴۷ کیلومتر مربع افزایش نشان می دهد.

مهندس غفارزاده در خصوص بارش ها نیز اطلاع داد: خوشبختانه در پی اقدامات انجام شده، بارش های بی خطری در استان رخ داده و میزان بارش های استان در مقایسه با دراز مدت ۶۰.۵ درصد و در مقایسه با سال آبی گذشته ۳۴.۵ درصد افزایش نشان می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات