۴۳۰ میلیون ریال هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی شهرستان رامیان در فروردین

۴۳۰ میلیون ریال هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی شهرستان رامیان در فروردین

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رامیان هزینه نگهداری و تعمیرات تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان را در فروردین سال جاری ۴۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اقدامات به همت اکیپ مدیریت آبفار شهرستان رامیان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان رضا حاجیلری با اعلام خبر فوق، افزود: در این مدت ۶۰ مورد رفع شکستگی خط انتقال ، شبکه و انشعاب با هزینه ای معادل ۳۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رامیان در ادامه از تعویض ۸۰۰ متر خط انتقال و ۵۵۰ متر شبکه توزیع خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای عملیات فوق بالغ بر ۶۹ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ضمن اشاره به تعمیر و تعویض پمپ سطحی، شیرآلات و ۱ مورد پمپ شناور، افزود: برای تعویض و تعمیر این ابزارها بیش از ۲۵۲ میلیون ریال هزینه شد.

حاجیلری ضمن یادآوری ۵۱۰۵ آزمون کلرسنجی و ۷۸ آزمون میکروبی و توزیع ۱۰۷۸ کیلوگرم پرکلرین و ۳۴۹ کیلوگرم مایع کلرید سدیم در فروردین ماه امسال، خاطرنشان کرد: در این مدت ۵ مورد شستشو و لایروبی مخزن و یک مورد شستشو و لایروبی شبکه انجام شده است.

وی در خاتمه با بیان این نکته که ۵۶ روستا تحت پوشش مدیریت آبفار شهرستان رامیان است، افزود: ۱۵۵۱۷ مشترک با ۵۲۹۲۱ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات