برگزاری همایش ملی روز جهانی ایمنی و بهداشت حریق در فرهنگسرای شهر

برگزاری همایش ملی روز جهانی ایمنی و بهداشت حریق در فرهنگسرای شهر

همایش ملی روز جهانی ایمنی و بهداشت حریق به مناسبت روز جهانی ایمنی وسلامت شغلی با همکاری واحد HSE شهرداری در فرهنگسرای شهر برگزار گردید.
مرادی معاون خدمات شهری شهرداری ضمن خیرمقدم، اعیاد خجسته شعبانیه، هفته کار و کارگر، روز معلم، روز ملی خلیج فارس و همچنین میلاد باسعادت و پرخیر و برکت قائم آل محمد (عج) را تبریک گفت.
در ادامه دکتر نظری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن سخنرانی از استراتژی های جهانی سازمان بین المللی کار برای ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در همه محیط های کاری سخن گفت.
در ادامه مدیر واحد HSE شهرداری اراک در خصوص ارتقای آگاهی های مردم و همچنین افزایش امنیت و سلامت در محیط کار نکاتی بیان نمود.
پرکنی رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار سخنران بعدی مراسم بود که در خصوص بهینه سازی اطلاعات ایمنی و سلامت کار سخنرانی نمود.
مظفری مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی حفاظت فنی و بهداشت کار نیز دقایقی در خصوص مسایل بهداشت کار در ایران صحبت نمود.
اجرای موسیقی توسط مهدی عبدلی خواننده خوش صدای اراکی از دیگر بخش های این برنامه بود که به حاضرین در مراسم انرژی بخشید. در ادامه مهندس اشرف منصوری رییس هیت مدیره کانون مسوولین ایمنی و بهداشت کار کشور در خصوص معیارهای ایمنی و سلامت شغلی در محیط های کاری در کشور نکاتی بیان نمود.
اجرای نمایش زیبای گروه مهراز با مضمون ایمنی و بهداشت بخش بعدی برنامه بود. دکتر قمری عضو هیت علمی دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت، در خصوص آشنایی کارفرمایان با ضوابط و مقررات ایمنی و صلاحیت پیمانکاران و اهمیت ارزیابی خطرات به منظور پیشگیری از حوادث آخرین سخنران مراسم بود.
تجلیل از کارگاه های برتر از نظر ایمنی و بهداشت استان مرکزی همچنین تجلیل از مسولین برتر ایمنی و بهداشت پایان بخش این همایش بود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات