بازدید معاون امور شهرداریها از روند احداث واحد زباله سوز در نوشهر

بازدید معاون امور شهرداریها از روند احداث واحد زباله سوز در نوشهر

حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری ها و سید حبیب راضی سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روند احداث واحد زباله سوز نوشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ در این دیدار که مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و شهردار نوشهر و جمعی از مسوولان استانی و محلی نیز حضور داشتند،‌ در جریان بازدید گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته به منظور تسریع در راه اندازی این واحد ارایه شد.

در این بازدید عنوان شد تاسیسات یاد شده دارای ۹۸ درصد پیشرفت ابنیه و ۹۱ درصد پیشرفت در بخش تجهیزات می باشد.

در ادامه در جلسه ای با حضور مهندس رجب صلاحی، هیات سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مسوولان استانی و محلی، آخرین وضعیت این واحد زباله سوز بررسی و در خصوص موانع و مشکلات پیش روی راه اندازی آن تبادل نظر صورت گرفت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص مصوبات این جلسه گفت:‌ مقرر شد شهرداری نوشهر در هماهنگی با اداره آب منطقه ای و همچنین شرکت برق منطقه ای شهرستان نوشهر اقدامات لازم را در خصوص تامین آب و برق این واحد زباله سوز انجام دهند.

رجب صلاحی اضافه کرد:‌ همچنین مقرر شد شرکت برق منطقه ای شهرستان نوشهر هماهنگی های لازم را برای خرید برق حاصل از این زباله سوز با شهرداری نوشهر به عمل آورد.

وی افزود: مقرر شد شهرداری نوشهر نیز زیرساختهای لازم به منظور راه اندازی سریع این واحد زباله سوز طی شش ماه آینده را فراهم نماید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین مقرر شد هماهنگی لازم به منظور استفاده از سیستم تصفیه شیرابه طبق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست در این واحد زباله سوز به عمل آید.

رجب صلاحی افزود گفت: ضمنا مقرر شد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور براساس برنامه زمان بندی تکمیل واحد زباله سوز نوشهر و میزان اعتبار موردنیاز،‌پی گیری های لازم را از سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تامین اعتبارات انجام دهد.

وی در خاتمه گفت: همچنین مقرر شد جلسات هماهنگی مربوط به موضوعات مرتبط با این واحد زباله سوز با هدف تسریع در راه اندازی آن، هر هفته با حضور نماینده های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهرداری نوشهر و سایر دستگاه های ذیربط استانی و محلی تشکیل و روند پیشرفت کارها بررسی و اعلام شود.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات