ساماندهی باغ های سطح شهر به عنوان ریه های تنفسی در دستور کار قرار دارد

ساماندهی باغ های سطح شهر به عنوان ریه های تنفسی در دستور کار قرار دارد

مهندس شفیعی شهردار کلانشهر اراک ، در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن اشاره به برگزاری فراخوان عمومی در خصوص اجرای پروژه احیا بافت فرسوده شهید فردین پور اظهارداشت: شرکت سرمایه گذاری پارس مسکن الوند جهت بازسازی ۴بلوک مسکونی و یک بلوک تجاری اداری در این محله در نظر گرفته شده و مطمئن هستیم که اجرای این طرح با اعلام آمادگی بانک مرکزی و بانک شهر در جبران ضررهای اخیر مجموعه شهرداری بسیار موثر خواهد بود.
مهندس شفیعی در ارتباط با ساماندهی باغ های سطح شهر اراک، عنوان کرد: تشکیل کارگروه و کمیته تصمیم گیری در خصوص باغ های سطح کلانشهر اراک در نظر گرفته شده تا متناسب با شرایط بهترین تصمیم اتخاذ شود و با تهاتر ،تملک، رسیدگی و آبیاری باغ ها ساماندهی این ریه های تنفسی صورت پذیرد.
شهردارکلانشهر اراک در خصوص ساماندهی خطوط تاکسی در سطح شهر بیان نمود: در مبحث مهندسی ترافیک مسائل فنی از جمله ایجاد ایستگاه ، خطوط و... بر عهده مجموعه شهرداری است و اعمال قوانین ترافیکی با پلیس راهور و در نهایت اشاعه فرهنگ ترافیکی و حقوق شهروندان و رانندگان تاکسی با همکاری صدا و سیما صورت می پذیرد ،لذا درخواست می شود با برگزاری جلسه به همراه متولیان در این خصوص ساماندهی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات