شورای اسلامی شهر حرکت قزوین برای پیوستن به شبکه شهرهای خلاق یونسکو را کلید زد

شورای اسلامی شهر حرکت قزوین برای پیوستن به شبکه شهرهای خلاق یونسکو را کلید زد

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، اصغری افزود: سال گذشته و به دعوت دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق یونسکو در ایران و با توجه به نامزدی شهر قزوین به‌عنوان شهر خلاق، با برگزاری جلسات توجیهی و آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و ارائه برنامه اولیه شهر و پس از بررسی توسط سازمان شهرداری‌ها و دفتر کمیسیون ملی یونسکو، قزوین به‌عنوان یکی از نامزدهای شهر خلاق انتخاب شد.

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین با اشاره به وجود پتانسیل‌های فراوان گردشگری و همچنین پایتختی قزوین در حوزه خوشنویسی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر نیز با بررسی ابعاد مختلف این موضوع و آینده مطلوبی که می‌تواند برای شهر قزوین ترسیم کند با پیوستن شهر قزوین به‌عنوان شهر خلاق یونسکو موافقت کرد.

قافله باشی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، هنری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه کمیسیون فرهنگی افزود: شهرداری مکلف شد که بستر لازم را برای حرکت جهت‌دار قزوین به‌عنوان شهر خلاق فراهم نموده و با محوریت مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین در تلاش برای پیوستن به شبکه جهانی شهرهای خلاق هستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر عنوان کرد: رسیدن به شهر خلاق همت جمعی مسئولین، اساتید، پژوهشگران، دانشگاهیان و تمامی شهروندان را می‌طلبد و شهر باید خود را برای تغییری بزرگ و شهری خلاق با شهروندانی خلاق آماده سازد.

پایان خبر.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات