توسعه پروژه هدایت آبهای سطحی اولویت فعالیت های شهرداری منطقه یک

توسعه پروژه هدایت آبهای سطحی اولویت فعالیت های شهرداری منطقه یک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مصطفی احمدی فولادی شهردار این منطقه با بیان اینکه هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری در حوزه زیرساخت‌ها است گفت: شهرداری منطقه یک با جدیت سیستم مدیریت سیلاب و روان آب‌های شهری را متناسب با توسعه شهر در دستور کار دارد  و این پروژه در سطح منطقه در حال اجراست.

وی افزود: احداث کانال با هدف هدایت آب‌های سطحی جهت رفع مشکلات آبگرفتگی خیابان پیروزی در حال اجرا است .


احمدی فولادی با اشاره به  فاز اول احداث کانال هدایت آب‌های سطحی از انتهای خیابان پیروزی تا تقاطع خیابان صبا ادامه داد: فاز دوم وسوم از تقاطع خیابان صبا تا خیابان سلمان فارسی  به طول  ۱۴۰ متر در حال انجام است و پس از اتمام کانال پیروزی به شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خیابان سلمان فارسی متصل خواهد شد .


شهردار منطقه یک هدف از ایجاد سیستم جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را کاهش و رفع مشکل آبگرفتگی خیابان ها و معابر عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه آسیب شناسی معضل آب گرفتگی در محلات مختلف انجام شده است.

احمدی فولادی با اشاره به کاهش آب گرفتگی در سطح منطقه یک شهری، گفت : بهسازی معابر ، لایروبی انهار و کانال‌ها و آسفالت خیابان های سطح شهر نیز از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه یک در جهت مهار آب‌های سطحی بوده که به طور مستمر در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : تکمیل و اتمام این پروژه تا پایان سال جاری ، کاهش و رفع آبگرفتگی را در راستای رفاه حال شهروندان در پی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات