عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه پنج در حال اجرا است

عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه پنج در حال اجرا است

شهردار منطقه ۵ شهر ارومیه گفت: عملیات اصلاح جداول و مرمت در کف سازی جوب خیابان شورا جهت جایگذاری پل فلزی توسط اکیپ امانی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه پنج انجام شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ وحید عباسی با بیان اینکه با آغاز سال  جدید اجرای عملیات متعدد عمرانی در سطح منطقه در حال اجرا است، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات متعدد عمرانی چون آسفالت معابر، جدول گذاری، پیاده رو سازی، توسعه فضای سبز  در سطح منطقه در حال اجرا است .

وی با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی خیابان آب، عنوان کرد:   عملیات زیرسازی نوار حفاری خیابان آب منشعب از خیابان بوعلی توسط واحد عمرانی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج ارومیه در حال اجراست.

عباسی به آسفالت خیابان فدک منتهی به خیابان بوعلی نیز اشاره کرد و گفت:  هم اینک عملیات آسفالت خیابان فدک منتهی به خیابان بوعلی در حال اجرا است .

وی با اشاره به جدول گذاری و زیرسازی خیابان عبدالکریم آذری در سطح منطقه، عنوان کرد: جدول گذاری و زیرسازی کوچه های منشعب از بلوار آپادانا-خیابان عبدالکریم آذری جهت مدیریت آب های سطحی در زمان بارندگی انجام شد.

شهردار منطقه ۵ شهر ارومیه در ادامه با افزایش ۳۰ درصدی پرداخت فیش عوارض نوسازی شهرداری منطقه پنج، بیان کرد:  پرداخت ارقام فیش های نوسازی این منطقه در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود:  پرداخت عوارض از سوی شهروندان در فروردین ماه سال جاری نیز نسبت به ماه مشابه در سال گذشته رشدی قریب به ۳۰ درصد را نشان می دهد.

عباسی ضمن تقدیر از شهروندان در همکاری با مجموعه شهرداری، این افزایش را نشان از همت بالای شهروندان برای مشارکت در توسعه شهر دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات