ضرب‌الاجل یک ماهه شهرداری درخصوص پرداخت یارانه بلیت مترو

ضرب‌الاجل یک ماهه شهرداری درخصوص پرداخت یارانه بلیت مترو

www.BanaNews.irشهرداری تهران تنها یک ماه به دولت وقت داده است تا یارانه بلیت مترو را پرداخت کند که در غیر این صورت سهم دولت را از مردم خواهد گرفت. این در حالی است که وزیر کشور دیروز در حاشیه هیات دولت گفته است که قیمت بلیت مترو ثابت است؛ ولی بررسی‌هایی در این خصوص در حال انجام است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزیر کشور توضیح اضافه‌ای نداده است؛ اما قالیباف روز گذشته گفته است که اگر دولت تا پایان خرداد یارانه‌های بلیت مترو را پرداخت نکند، مجبوریم سهم دولت را از مردم دریافت کنیم.

محمدباقر قالیباف دیروز در حاشیه مراسم رونمایی از قطارهای نسل جدید مترو در جمع‌خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: علاقه‌ای نداریم هزینه‌ بیشتری به مردم تحمیل کنیم؛ اما اگر دولت سهم یک سوم خود را از هزینه تمام شده مترو پرداخت نکند، مجبوریم این هزینه را از مردم دریافت کنیم.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه محمودی، معاون عمرانی استاندار تهران ادعا کرده یارانه حمل و نقل پرداخت شده است، گفت: معاونت عمرانی استانداری مسوولیتی در قبال پرداخت کردن یا پرداخت نکردن یارانه حمل‌ونقل ندارد و این موضوع را وزارت کشور پیگیری می‌کند و اگر دولت آن را پرداخت کند، به‌طور قطع افزایش هزینه‌ای اتفاق نمی‌افتد

 

    نظرات