موذنی: نورپردازی‌های شهر رویکرد علمی دارد

موذنی: نورپردازی‌های شهر رویکرد علمی دارد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان با اشاره به آغاز به کار شورای محیط زیست شهرداری اصفهان گفت: تمام پروژه‌های نورپردازی در شهر اصفهان با رویکرد علمی اجرا می‌شود.

حسن موذنی اظهار کرد: سال گذشته چندین مورد نورپردازی در سطح شهر انجام شد که از جمله آنها می‌توان به نورپردازی پل شهید شاهمرادی در ورودی شهر اصفهان، نورپردازی ساختمان قدیمی سیلو واقع در خیابان مصلی، نورپردازی مجسمه کاوه آهنگر و قسمت مرکزی میدان آزادی، نورپردازی ضلع شمال شرقی میدان لاله و همچنین نورپردازی خیابان‌های کمال اسماعیل و مطهری در حاشیه زاینده رود اشاره کرد.

وی افزود: نورپردازی پل‌های قرار گرفته بر روی رودخانه زاینده رود، نورپردازی سه بُعدی میادین اصلی شهر و نورپردازی ساختمان‌ها و نقاط ویژه شهری از اهداف و سیاست‌های این سازمان در سال ۹۸ است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، نورپردازی درختان است و البته این مهم در تمام کلانشهرها اتفاق می‌افتد، گفت: به منظور بررسی چگونگی نورپردازی‌های انجام شده بر تعدادی از درختان شهر، همکاری‌هایی را با یک گروه از اساتید دانشگاه انجام داده و فضایی از شهر را در اختیار آنها قرار دادیم تا بررسی‌های لازم در این باره را انجام دهند.

وی با بیان اینکه نگاه سازمان زیباسازی به گونه‌ای است که اقدامات به صورت علمی پیش رود، تصریح کرد: در ارتباط با پروژه‌های جدید، تمام آنها با لحاظ شدن اینکه محیط زیست آسیب نبیند، نورپردازی می‌شود و از طرف دیگر نورپردازی‌های قبلی انجام شده بر روی درختان شهر نیز به مرور زمان اصلاح خواهد شد تا مشکل خاصی نداشته باشد.

موذنی گفت: تهیه طرح و نظارت بر اجرای نورپردازی درختان سطح منطقه دو، تهیه طرح و نظارت بر اجرای نورپردازی درختان و فضای سبز اطراف ارگ عظیم جهان‌نما و تهیه طرح و نظارت بر اجرای نورپردازی پاتوق شهیدان عاملی منطقه ۱۱ از جمله اقدامات انجام شده سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات