مساله آب این قدرت را دارد که باعث وحدت اجتماعی گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی ظهر امروز در دوره آموزشی تنش های اجتماعی با اشاره به اهمیت مساله آب در کشور گفت: نمی توانیم مساله آب را بدون کمک همیاران آب حل کنیم چرا که مساله آب با اجتماع گره خورده است ونمی توان تاروپودآن را ازهم جداکرد

وی با تاکید بر اینکه مساله آب، بزرگترین مساله ای است که ایران درطول تاریخ کهن خود تجربه کرده است عنوان کرد: اگر نتوانیم این مساله را کنترل کنیم بحران آب به تنش جدی در جامعه تبدیل می شود.

علایی با اشاره به اینکه ایران شرایط به وجود آمدن تنش ها و بحران های اجتماعی بالایی را دارد گفت: درخارج از کشور افرادی هستند که به دلایل بسیاری می خواهند تاهر مساله ی  اجتماعی را تبدیل به تنش کنند بنابر این مدیران ما باید به دانش مدیریت بحران های عمومی دست پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در خصوص اینکه مدیران باید با آمادگی لازم با تنش های اجتماعی آب روبرو شوند گفت: امروز مسائل مربوط به حوزه آب بسیار پیچیده شده است و دشمن با همه توان خود می خواهد تا مساله آب را به بحران تبدیل کند. وی افزود: نباید در زمین دشمن بازی کنیم و نباید اجازه دهیم تا زمینه های بحران و تنش در جامعه شکل بگیرد.

وی در خصوص اینکه تنها مساله آب است که می تواند وحدت اجتماعی و جدی را حول محور آب ایجاد کند اظهار کرد: مدیران، معاونین و سایر افرادی چون حفاظت که بیشتر از همه در ارتباط با مردم هستند باید دوره های بحران و تنش های اجتماعی را بگذرانند.

مدیران و مسئولین گوش شنوا داشته باشند

محمد علائی عنوان کرد: کم ترین و موثرترین کاری که مدیران و مسئولین می توانند داشته باشند داشتن گوش شنواست. وی اضافه کرد: با توجه به تنش هایی که امسال در جامعه به وجود آمده است تصمیم گرفتیم تا تمام مدیران و مسئولین شرکت آب منطقه ای آموزش های لازم در زمینه مدیریت بحران را به صورت جدی تری در دستور کار خود قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات