نیمی از برق موردنیاز مهدیشهر در فعالیت های تولیدی ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر،  سید محمد موسوی زاده با بیان این که در شهرستان مهدیشهر ۲۸ هزار و ۵۰۰ مشترک برق وجود دارد گفت: به شود.
وی با اشاره به این که پراکندگی مشترکین برق مهدیشهر بالا می باشد افزود: ۴۲ درصد انرژی مصرفی به صنعت و ۱۲ درصد در بخش کشاورزی صرف شده و درمجموع ۵۴ درصد انرژی این شهرستان در فعالیت های تولیدی استفاده می شود.
موسوی زاده یادآور شد: در سال گذشته ۲۷۲ پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و برای امسال نیز حدود ۵۰ میلیارد ریال کار سرمایه ای در حوزه برق به شهرستان مهدیشهر تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد: موضوع مهم مدیریت مصرف برق ادارات در جلسه شورای اداری تاکید شده است و دستگاه ها ملزم هستند تا نهایت مشارکت را در برنامه های کاهش اوج بار به عمل آورند.
فرماندار شهرستان مهدیشهر ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند کارکنان صنعت توزیع برق گفت: زیر ساخت های مناسبی در حوزه برق در این شهرستان ایجاد شده است و تعامل مناسبی که بین مشترکان و صنعت برق وجود دارد موجب رضایت مندی بیش از پیش مردم خواهد شد.
حسن ارگی به اقدامات ارزنده انجام شده پیرامون مدیریت مصرف برق اشاره کرد و یادآور شد: مصرف منطقی و مدیریت بهینه مصرف برق به ویژه در روزها و ماه های گرم پیش رو ، می بایست در دستورکار ادارات شهرستان باشد و این مهم به نحو شایسته ای عملیاتی شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات