تبدیل بیش از ۱۲۴ کیلومتر شبکه سیمی مهدیشهر سمنان به ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر،سید محمد موسوی زاده افزود: کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، جلوگیری از سرقت سیم ، حفظ فضای سبز، پیشگیری از خاموشی های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مردم، از جمله اهداف  تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار محسوب می شود.
وی با اشاره به این که صنعت برق ذاتاً سرمایه بر و هزینه بر است اضافه کرد: برق قابلیت ذخیره سازی نداشته و یک کالای ضروری به شمار رفته و در این بخش فرصت های صرفه جوئی بسیار زیاد می باشد.
وی به راهکارهای بدون هزینه در مدیریت بهینه مصرف برق اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با خاموش کردن لامپ های اضافی در روز و بهره گیری از نور طبیعی، استفاده از دور کند کولر و تنظیم درجه کولر گازی بین ۲۳ تا ۲۴ درجه سانتی گراد ، می توان بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جوئی نمود.
موسوی زاده از امام جمعه مهدیشهر به جهت ارائه ی توصیه های لازم به مردم در خصوص استفاده منطقی و به اندازه نیاز از برق ، از طریق تریبون مقدس نماز جمعه تقدیر کرد و اظهارداشت: طرح حذف قبوض کاغذی برق اخیراً در برنامه های این شرکت قرار گرفته که با مشارکت همگانی ، این مهم به نحو شایسته ای در استان عملیاتی خواهد شد.
امام جمعه مهدیشهر در این دیدار از تلاش و زحمات کارکنان خدوم صنعت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی قدردانی به عمل آورده و بیان داشت: عمل صالح مهم ترین کارش تولید نور است و هنگامی که نور معنوی در انسان روشن می شود ، حقیقت وجودی خود را بهتر می بیند.
حجت الاسلام محمد بارانی با عنوان این که اسراف در کل کائنات اثرگذار است گفت: یکی از معضلات موجود اسراف است و اگر آحاد مردم جامعه بتوانند بر این منکر غلبه نمایند ، قطعاً در حوزه برق نیز از رشد مصرف کاسته شده و از سرمایه گذاری های غیر ضروری پیشگیری می گردد.
وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام ، در خصوص فرهنگ صرفه جوئی بسیار سفارش گردیده و چنانچه دینی که از اهل بیت (ع) داریم را بتوانیم به نحو مناسبی در زندگی جاری کنیم ، خیلی از مشکلات کنونی جامعه مرتفع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات