مدرک جدید از قیمت تمام شده مسکن مهر

مدرک جدید از قیمت تمام شده مسکن مهر

یک انبوه‌ساز، قیمت تمام شده ساخت مسکن مهر را اعلام کرد.www.BanaNews.ir

این انبوه ساز که هم اکنون احداث یک هزار واحد مسکونی مهر را بر عهده دارد، قیمت تمام شده این واحدها را متر مربعی ۳۴۰هزار تومان (با احتساب مشاعات) اعلام کرد؛ به طوری که این شفافیت قیمتی موجب شد اخیرا وزیر مسکن از عملکرد او تقدیر کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  هم اکنون در بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر قیمت تمام شده مشخص نیست.

داود آقانژاد، مدیرعامل شرکت آسا تدبیرسازان (سازنده پروژه ۱۰۰۰ واحدی) در این زمینه به دنیای اقتصاد گفت: شرکت متبوع ما که در کل هزار واحد مسکونی در مسکن مهر پروژه ساختمانی دارد در شهرک ابریشم(واقع در استان البرز) در یک بازه زمانی ۸ ماهه اقدام به ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی کرده است. وی اظهار کرد: این واحدها همگی مجهز به پارکینگ، انباری و سیستم روشنایی اضطراری و بیمه کیفیت هستند که همین امر باعث شد وزارت مسکن از سوی وزیر مسکن از این شرکت تقدیر رسمی به عمل آورد.

مدیر عامل شرکت آسا تدبیرسازان اظهار کرد: تمامی واحدهای مذکور جانمایی شده است و متقاضیان دقیقا می‌دانند که کدام واحد مسکونی متعلق به آنها است. وی افزود: این واحدها هرکدام به روش صنعتی با فن آوری پیچ و مهره‌ای ساخته شده‌اند که به هر یک از آنها وام ۲۴ میلیون تومانی صنعتی تعلق گرفته است؛ این درحالی است که سهم آورده متقاضیان در هر یک از پروژه‌ها حدود ۶ میلیون تومان است که با این اوصاف هریک از متقاضیان با پرداخت مبلغی در حدود ۳۱ میلیون تومان صاحب یک واحد ۷۰ متری (با ۲۰ متر مشاعات) شده‌اند.

 

 

    نظرات