نقص سیستم تهویه هوا مسافران پرواز خرم آباد را بازگرداند

نقص سیستم تهویه هوا مسافران پرواز خرم آباد را بازگرداند

www.BanaNews.irنقص سیستم تهویه هوا موجب شد تا دقایقی پس از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه خرم آباد این پرواز دوباره به فرودگاه بازگردد که پس از رفع نقص فنی این پرواز انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز صبح امروز فرودگاه خرم آباد به مقصد تهران پس از ایجاد نقص فنی در سیستم تهویه هوا مجدد به فرودگاه خرم آباد برگشت تا با رفع این مشکل دوباره پرواز صورت گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر روابط عمومی فرودگاه خرم آباد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز پرواز هواپیمایی فارس- قشم پس از پرواز از باند فرودگاه مهرآباد سر ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه مسافران تهران به مقصد خرم آباد را در فرودگاه این شهر به سلامت فرود آورد اما در برگشت دچار نقص فنی شد.

علی حیاتی با اشاره به انجام پرواز برگشت این شرکت از خرم آباد به مقصد تهران راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز - چهارشنبه - یادآور شد: این در حالیست که تنها پنج دقیقه بعد از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه این هواپیما به دلیل نقص فنی در سیستم تهویه هوا دوباره به باند فرودگاه بازگشت.

وی با بیان اینکه پرواز صبح امروز خرم آباد به مقصد تهران حامل ۴۹ مسافر بود، یادآور شد: در نهایت پرواز یاد شده راس ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح به خاطر از کار افتادن سیستم تهویه هوای مطبوع داخل هواپیما در باند فرودگاه خرم آباد فرود آمد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه خرم آباد ادامه داد: پس از این موضوع مشکل نقص فنی توسط مهندس پرواز فارس - قشم ایر رفع شد و مسافران ۴۰ دقیقه بعد دوباره سوار هواپیما شدند.

حیاتی با اشاره به تاخیر ۴۰ دقیقه ای ایجاد شده در پرواز امروز فرودگاه خرم آباد، گفت: خوشبختانه حال هر ۴۹ مسافر این هواپیما مساعد گزارش شده و پرواز نیز به خوبی صورت گرفته است.

 

 

    نظرات