جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت آب منطقه ای یزد برگزار...

چهارمین جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد و اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، درابتدای این جلسه مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب، استانداردهای ابلاغی مربوط به نحوه بهره برداری از پساب خروجی تصفیه خانه را به صورت مبسوط توضیح داد و در خصوص مشخصات پساب تصفیه شده در تصفیه خانه فاضلاب و تفاوت مشخصات آن با استانداردها توضیحات تکمیلی ارائه نمودند .

مدیر حراست و گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در ادامه برنامه های عملیاتی و اقدامات اجرایی پیش بینی شده در سال جاری را تشریح نمود و در خصوص جزئیات اجرای برنامه ها نیز با اعضای حاضر در جلسه تبادل نظر کرد تا در راستای تسهیل اجرای برنامه های تدوین شده همکاری لازم صورت گیرد .

معاونت طرح وتوسعه نیز اقدامات پدافندی که تا کنون در خط انتقال آب انجام شده را بیان کرد و گفت: در حد فاصل مخزن سنگاوی تا مخزن قارنه بر روی تمام حوضچه های شیرآلات دریچه های بتنی نصب گردیده است و برای خرید تعداد ۴۰۰ تیر برق چدنی اقدام شده است .

در پایان نیز محمدمهدی جوادیان زاده، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد در خصوص نصب توربین های برقآبی برروی شبکه انتقال آب توضیحاتی ارائه کردند و در مورد محاسن و معایب طرح بحث و تبادل نظر شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات