جزئیات قرارداد زباله‌سوز دوشهر مشهد و تبریز بررسی  ...

جزئیات قرارداد زباله‌سوز دوشهر مشهد و تبریز بررسی ...

جزئیات قرارداد زباله‌سوز دوشهر مشهد و تبریز بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، عبدا... تقی‌پور، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تبریز در حاشیه سفر خود و دیگر اعضای این کمیسیون به مشهد به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و ضمن تشریح ارزیابی خود از این شهر، اظهارکرد: شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در حوزه های مختلفی همچون حمل‌ونقل، ترافیک، توسعه حمل و نقل عمومی، فضای سبز و ... اقدامات بسیار خوبی انجام شده که بسیار موفق و قابل توجه هستند.

تقی‌پور با بیان اینکه دو شهر مشهد و تبریز بدنبال ایجاد و ساخت زباله‌سوز هستند، گفت: با توجه به سنگین بودن مبلغ قرارداد، یک سری ابهامات و سوالاتی در این موضوع وجود دارد و لذا این سفر با هدف تبادل نظر و اطلاعات و تجربیات دوطرف در همین زمینه انجام شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تبریز ضمن ارزنده خواندن جلسات برگزار شده، افزود: مدیریت شهری مشهد در بحث انعقاد قرارداد ابهامات همسطحی را داشت و امیدواریم بواسطه برگزاری چنین جلسات مشترکی نقاط کور این قرارداد را برطرف کنیم.

تقی‌پور با تاکید بر اینکه امروز، عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات است، گفت: مشهد و تبریز بعنوان دوکلانشهر کشور کارهای خوبی را انجام داده‌اند که فرصت مناسبی برای گسترش تعاملات محسوب می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات