انتقال نمایشگاه بین المللی به پرند  تا سال ۹۱

انتقال نمایشگاه بین المللی به پرند تا سال ۹۱

www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت‌ سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با اعلام خبر انتقال نمایشگاه‌های بین‌المللی از محل فعلی در ولنجک به محل پرند در سال ۹۱، در مورد گلایه‌های رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرا‌نشدن تعهدات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی که موجب افزایش ترافیک در این محل شده است، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی هیچ مشکلی ندارد و سازمان‌های مجاور نمایشگاه به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ابتدا در مورد نمایشگاه بین‌المللی پرند عنوان کرد: کلنگ نمایشگاه پرند زده شده است و برنامه‌های ما طبق روال انجام می‌شود. با توجه به این که نمایشگاه ولنجک در شرایطی قرار دارد که برگزاری نمایشگاه در آن موضوعیت ندارد، امیدواریم در امسال یک نمایشگاه در بخش سازه‌ها در نمایشگاه پرند برگزار کنیم.

به گفته‌ او در حالی که مساحت نمایشگاه فعلی ولنجک ۷۴ هکتار است، مساحت نمایشگاه پرند در فاز اول بیش از ۱۳۵ هکتار می‌شود.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۹۱، دیگر نمایشگاه‌های اساسی و بزرگ و بین‌المللی را در نمایشگاه پرند برگزار می‌کنیم.

پیش از این وزیر بازرگانی نیز مطرح کرده بود که تا سال ۱۳۹۲ همه سالن‌های نمایشگاه پرند مطابق نقشه طراحی شده نهایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در مورد وضعیت نمایشگاه فعلی‌ ولنجک با راه‌اندازی نمایشگاه پرند، نیز اظهار کرد: این مکان ستاد نمایشگاهی کشور می‌شود و تنها برگزاری نمایشگاه‌های فوق تخصصی در آن خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر فاز اول اجرا شود، مرکز تجارت جهانی نیز در آنجا راه‌اندازی خواهد شد که در آن محوریت با بخش خصوصی است، اما هنوز در هیات مدیره بخش خصوصی حضور ندارند.

* پاسخ به گلایه‌های رییس پلیس راهنمایی تهران

اکبرپور در ادامه در مورد گلایه‌های رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از همکاری‌نکردن‌هایی که منجر به افزایش ترافیک در منطقه نمایشگاه بین‌المللی شده است، نیز ابراز کرد: ما با این نهاد هماهنگی و تعامل خوبی داشتیم و انتظار داریم که سایر دستگاه‌های مربوطه نیز تمهیدات مدنظر را انجام دهند که ما برای برپایی نمایشگاه و راه‌های دسترسی به آن مشکل نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی هیچ مشکلی نداشته است و به همه تعهدات خود عمل کرده است. تنها بعضی از دستگاه‌های اطراف نمایشگاه باید همکاری داشته باشند که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده راه‌های دسترسی به نمایشگاه توسط نمادهای مجاور نمایشگاه سهل شود.

 

 

    نظرات