سریال «خط وصل» رونمایی شد/ تمامی پروژه های عمرانی حوزه آب دارای...

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: داشتن پیوست رسانه ای برای تمامی پروژه های عمرانی و آبی استان ضروری است چرا که از قدرت تاثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و می تواند جهت پیشبرد اهداف پروژه نقش پویا و فعالی ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محسن نصرپور در مراسم رونمایی از سریال «خط وصل» (کاری مشترک از اداره کل صدا و سیما، شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی) اظهار داشت: فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف آب نیازمند اقدامات فرهنگی و غیر مستقیم است.

وی با اشاره به فعالیت های سال گذشته صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: کسب ۲۶ جایزه ملی و استانی، تولید هفت فیلم داستانی، ساخت دو فیلم سینمایی طی سه سال گذشته، کسب رتبه سوم انیمیشن کشور، تهیه و تولید پانزده سریال فاخر با موضوع شهدای مدافع حرم و ساخت ۲۰ مستند از نخبگان استانی از جمله اقداماتی که در این سازمان انجام شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به بارندگی های اخیر در استان ادامه داد: متاسفانه جو عمومی جامعه به گونه ای است که تصور می کنند که با این میزان بارش باران دیگر مشکلی در خصوص تامین آب در سال جاری وجود ندارد، در همین راستا مسئولین استان باید در ادبیات گفتگویی خود در شورای تامین و اداری این پیام را به درستی منتقل کنند که این میزان بارش باران، بحران آب استان و مشهد را کم نکرده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار یک هزار و ۳۰ میلیارد تومانی بخش تامین آب توسط دولت گفت: به نظر بنده باید حداقل یک میلیارد از این حجم اعتبار در حوزه فرهنگسازی هزینه شود.

نصرپور اضافه کرد: با توجه به اینکه ۹۰ درصد آب مصرفی استان در بخش کشاورزی است، صدا و سیمای استان دو برنامه تلویزیونی دهکده و نسیم آبادی را تهیه و پخش کرد که از نظر کیفیت برنامه سازی جزو بهترین برنامه های حوزه روستا در کشور است.

وی اظهار کرد: شرکت های آب منطقه ای و آب فاضلاب استان می توانند با در تهیه لیستی از اساتید دانشگاه و حوزه در سطح کشوری و استانی ما را در تهیه برنامه های گفتگو محور در حوزه مصرف بهینه و صحیح آب کمک کنند، همچنین ارائه سوژه های خبری نیز می تواند جهت تولید مستندهای کوتاه بسیار مهم و موثر باشد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه فضای مجازی بستری جداگانه از صدا و سیما است، ابراز کرد: ظرفیت اپیلکیشن هایی مانند آخرین خبر و خبر فوری را باید جدی گرفت زیرا در دسترس تمامی اقشار جامعه است.

وی با اشاره استفاده از ظرفیت رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان جهت فرهنگسازی در حوزه اصلاح الگوی مصرف آب گفت: داشتن پیوست رسانه ای برای تمامی پروژه های عمرانی و آبی استان ضروری است چرا که از قدرت تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و می تواند جهت پیشبرد اهداف پروژه نقش پویا و فعالی ایفا کند.

گفتنی است سریال ۷ قسمتی "خط وصل" به زودی از سیمای استان و سایر شبکه های سراسری سیما به نمایش گذاشته خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات