سازمان سرمایه گذاری پل ارتباطی سرمایه گذاران داخلی و شرکتهای چینی

سازمان سرمایه گذاری پل ارتباطی سرمایه گذاران داخلی و شرکتهای چینی

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز در ملاقات با  هیاتی از کمیته توسعه و برگزاری نمایشگاه بین المللی واردات هونگ چیائو شانگهای چین گفت:  شیراز با پتانسیل های ویژه در زمینه های فرهنگی، توریست، اقتصاد و ... ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری خوبی دارد.
هادی شه دوست شیرازی روابط خوب اقتصادی ایران و چین را سرفصل توسعه ارتباطات سرمایه گذاری در آینده دانست و گفت سازمان سرمایه گذاری علاوه بر ایجاد فرصت های سرمایه گذاری میتواند پل ارتباطی سرمایه گذاران داخلی و شرکت های چینی باشد.
وی افزود: سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز آمادگی دارد تا با فراهم کردن بسترهای لازم از جمله تامین زمین مناسب برای پروژه های جذاب سرمایه گذاری در حوزه های ساختمانی، گردشگری، تفریحی و ورزشی در این شهر در قالب قراردادهای مشارکتی یا ساخت، بهره برداری و انتقال (B.O.T) و امثال آن، پذیرای سرمایه های خارجی و بسترسازی جهت ساخت پروژه هایی با فناوری روز دنیا باشد و همچنین با توجه به توسعه و پیشرفت فناوری های نوین از جمله سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعات، زمینه های لازم را جهت حضور شرکت های چینی و معرفی آن ها از طریق نمایشگاه هونگ چیائو فراهم نماید.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز حضور در نمایشگاه چین را فضای خوبی برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری کلانشهر شیراز به سرمایه گذاران شرکت کننده از سراسر دنیا دانست و گفت لازم است نشست تخصصی سرمایه گذاری برای تعاملات دو طرفه و معرفی فرصت ها در این نمایشگاه برای شهر شیراز در نظر گرفته شود.
جین گوئوجون معاون کمیته اجرایی بخش اداری هونگ چیائو شانگهای چین در این دیدار گفت: با توجه به توان کلانشهر شیراز بسیار علاقه مندیم که شیراز در نمایشگاهی که هر ساله در ماه دسامبر با حضور بیش از ۲۵۰ موسسه و شرکت خارجی برگزار می شود شرکت کند.
وی اذعان داشت: در سال گذشته بیش از ۵۷۸ میلیارد دلار مراودات مالی در نمایشگاه انجام شد که پیش بینی می شود در سال جاری این رقم افزایش یابد.
وسعت این نمایشگاه ۳۰ هزارمتر مربع  عنوان شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات