تعامل شهرداری و شهروندان، توسعه پایدار شهری را در پی دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جلسه هم اندیشی کمیته درآمدی شهرداری این منطقه با حضور علی رمضانی رئیس درآمدهای عمومی و املاک شهرداری مرکز استان ، معاونین شهرداری منطقه یک و اعضای کمیته درآمدی این منطقه برگزار شد.

در این جلسه علی رمضانی رییس درآمدهای عمومی و املاک شهرداری با مهم برشمردن ظرفیت های درآمدی منطقه یک شهری، اظهار داشت: با توجه به ظرفیتها و پتانسیل بالایی که این منطقه از آن برخوردار بوده ، نیازمند ایده ها و برنامه هایی هدفمند است که این امر با همدلی و همفکری میان کارکنان میسر خواهد شد .

رمضانی با اشاره به اینکه شهرداری برای به پایان رساندن پروژه های نیمه کاره و رفاه شهروندان نیاز به کسب  درآمد مطلوب دارد تصریح کرد : هرگونه فعالیتهای فنی و عمرانی و حتی فرهنگی در سطح شهر تعامل شهرداری و شهروندان را می طلبد ، بنابراین پرداخت عوارض پروانه ، نوسازی و دیگر عوارض ساختمانی از سوی شهروندان و تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه شهرداری در جهت ارائه خدمات مستمر، توسعه پایدار شهری را به همراه خواهد داشت .

وی افزایش عوارض در سال جدید را از دغدغه های شهروندان عنوان کرد و ادامه داد : شهرداری در سال جدید هیچ تعرفه ای را افزایش نداده بلکه با توجه به آیین نامه مالی، ضرایب منطقه ای مناطق گوناگون شهری افزایش یافته که با  ابلاغ آن، شهرداری ملزم به اجرا می باشد.

رییس درآمدهای عمومی و املاک شهرداری ساری در پایان بر همت ، تلاش و استفاده از ظرفیتها و نیروهای جوان و خوش فکر در جهت تحقق برنامه ها و اهداف مورد نظر مدیریت شهری تاکید کرد.

شایان ذکر است، حاضران در این جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه ایجاد درآمد پایدار پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات