پیام سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت

پیام سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت

هوالکریم

دهه کرامت؛ نشانی است ازجایگاه و اهمیت بخشندگی و عشق مومنانه به اهل‌بیت (ع)؛ و چه زیبا حُسن مطلع منظومه زیبای این دهه، با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز گشته و با میلاد حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) به پایان می‌رسد. چه زیبا سرزمینمان روزگاری میزبان شریف‌ترین و گران‌قدرترین انسان‌های تاریخ بشریت بوده است و چه قدر ما ایرانیان از چشمه‌سار زلال اهل‌بیت (ع) درس ایمان و اخلاق دینی و اعمال شایسته آموختیم.

دهه کرامت؛ دهه یادآوری گفتمان دینی و احیای اخلاق مبتنی بر پایه های شریعت است که ریشه در خصلت های نیکوی انسانی و فطری دارد. اگرچه ما ایرانیان در طول تاریخ پرفرازونشیب خود همواره طلایه دار دانش، اخلاق و معرفت بشری بوده ایم اما درس‌آموزیِ علم و معرفت از مکتب اهل بیت نقطه عطفی در تاریخ کهن این سرزمین بوده است. تاکید بر تقویت روحیه  همدلی و مشارکت، وفاداری به ارزش های اخلاقی، تقوا و علم اندوزی، عشق به خدمت و تلاش، مسئولیت پذیری و رعایت حقوق شهروندی، همه درس هایی است که در آموزه های ایرانی مسلمان بوده و هست.

اینجانبان، میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) و خواهر گران‌قدرشان حضرت فاطمه معصومه(س) را به ساروی های عزیز تبریک عرض می نماییم و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با تکیه بر اخلاق، وجدان و تعهد دینی در کنار دانش محوری همچون گذشته بر مدار توسعه شهر و خدمت رسانی پیشگام و پیشرو باشد .

سید مسعود مدینه                                          عبدالحمید فرزانه

رئیس شورای اسلامی شهر                              سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات