بازدید شهردار اراک از اداره کل پست استان مرکزی

بازدید شهردار اراک از اداره کل پست استان مرکزی

مهندس شفیعی شهردار اراک به همراه عسگری سرپرست معاونت خدمات شهری و سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ،در جهت گسترش تعاملات فی مابین و تسریع در انجام امور جاری، با مدیر کل پست استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
مهندس شفیعی شهردار اراک با حضور در اداره کل پست استان مرکزی ضمن بازدید از بخش ها و واحد های مختلف، با چراغی مدیر کل پست استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار چراغی مدیر کل پست استان، در خصوص خدمات نیابتی و انواع سرویس ها و خدمات نوین پستی که شرکت ملی پست در سطح استان به آحاد جامعه ارایه می دهد، مطالبی را عنوان کرد و افزود:با توجه به سیاست های جدید شرکت ملی پست در کشور، استفاده از این شبکه خدمت رسان مب تواند در سالم سازی محیط اداری و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور،کاهش آلاینده های زیست محیطی و در نهایت افزایش بهره وری ملی نقش بسزایی داشته باشد.
مدیر کل پست استان مرکزی در ادامه در خصوص خدمات قابل ارایه به شهرداری عنوان نمود :پست استان مرکزی آمادگی دارد، چاپ و توزیع قبوض عوارض سالیانه املاک و مستغلات را بطوری که قابل پیگیری باشد را انجام دهد و واگذاری آن به پست استان سبب می شود عوارض بصورت دوره ای صادر و توزیع گردد و به سهولت توسط مالکین قابل پرداخت بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه و صلاح ایشان خواهد بود.
مهندس شفیعی شهردار اراک نیز در این نشست با اشاره به نقش و حضور موثر پست در توسعه خدمات عمومی و نیابتی اظهار داشت: این شبکه عظیم با کاهش فاصله‌ها و استفاده بهینه از زمان به عنوان عاملی زیربنایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش آفرینی نموده و همواره در ارایه خدمات عمومی به هموطنان بازوی شهرداری بوده است.
وی گفت:اعتقاد داریم اگر ارتباط دستگاه های اجرایی در استان با مردم بصورت مداوم ومستمر صورت پذیرد، قطعا مطالبات بحق مردم نیز از طریق ادارات مذکور قابل وصول خواهد بود.
شهردار اراک اظهار امیدواری کرد که با تشکیل کارگروهی فنی متشکل از کارشناسان فنی ادارات پست و شهرداری، بتوان زمینه ایجاد ارتباط و تعامل کاری و رفع مشکلات موجود در زمینه های واگذاری خدمات نیابتی را در سریعترین زمان ممکن مرتفع نمود.
مهندس شفیعی همچنین بر تعامل و تحویل نقشه های جدید شهری به پست تاکید کرد و گفت:با اجرایی شدن طرح GNAF دیگر شاهد تاخیر در عملیات های اورژانسی که به دلیل عدم وجود آدرس صحیح ایجاد می گردد، نخواهیم بود که همین امر علاوه بر خدمت به مردم دارای اجر معنوی بسیار نیز می باشد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات