دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با فرماندهی جدید انتظامی استان دیدار کرد.

بر پایه این گزارش  در این دیدار بهرام درویشی مدیر عامل شرکت ، ضمن تبریک انتصاب  سردار علی‌اکبر جاویدان  به سمت فرمانده انتظامی استان و قدردانی از زحمات سردار امان اللهی  گفت از همکاری های  فرماندهی و پرسنل خدوم انتظامی استان  در همراهی و همکاری با شرکت آب منطقه ای  در حفظ و حراست از منابع آب و احاریم آن بسیار سپاسگزار بوده واز زحمات این عزیزان در بحت تسهیل امور و روند اداری و همکاری همه جانبه با شرکت آب منطقه ای تقدیر مینمائیم .

درویشی همچنین با اشاره به همکاری های مستمر نیروی انتظامی استان در اجرای دستورات قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه منابع آبی و حمایت های بی دریغ فرماندهی انتظامی استان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت حفاظت و صیانت از منابع آبی ارائه  نمود و افزود: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان در اجرای احکام و دستورات قضایی ، توانسته ایم اقدامات قابل قبول و محسوسی در زمینه ی پیشگیری، کنترل و برخورد با بهره برداری های غیر مجاز در سطح استان انجام دهیم . مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه،  در پایان با اشاره به لزوم حفاظت و صیانت از منابع آبی این روند همکاری  را در سطح استان پویا عنوان کرد و افزود:امیدواریم با همکاری نهاد های مرتبط علی الخصوص نیروی انتظامی بتوانیم باتلاش بیشتر این روند را تداوم بخشیم .

در ادامه جلسه سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از تلاش های خوب شرکت آب منطقه ای  ، با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر عنوان داشت نیروی انتظامی با رعایت قانون و در نقش حامی و حافظ حقوق دولت در استان ایفای نقش خواهد نمود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات