آیین تکریم و معارفه مشاور مدیر عامل در امور بانوان شرکت آب منطقه...

با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران، آیین تکریم و معارفه مشاور مدیر عامل در امور بانوان شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در این آیین که با حضور معاونان و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد، "سید حسن رضوی" ضمن تقدیر از زحمات "مریم مرادی" سرپرست پیشین امور بانوان اظهار کرد: جا به جایی ها و گردش شغلی مدیران و کارشناسان در شرکت در راستای پویایی و انتقال تجربیات صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه جا به جایی مدیران و کارشناسان صف و ستاد  از اهم مسائلی بوده است که در سرلوحه کار اینجانب قرار گرفته است، تصریح کرد: واحدی که  با گذشت چندین سال نتوانسته است، خدمات مطلوبی را ارائه نماید، قطع به یقین دچار خستگی مفرط شده و بایستی با گردش شغلی، افراد با انگیزه تری در عرصه کار قرار گیرند.

رضوی افزود: استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و تحصیلکرده در پست های مدیریتی موجب ارتقاء و افزایش بهره وری سازمان شده و جا به جایی در صف می تواند بسیار موثرتر از حوزه ستادی باشد.

رضوی در ادامه سخنان خود با معرفی "زهرا عرب نژاد" به عنوان سرپرست جدید امور بانوان شرکت گفت: وی دارای تجربیات مختلفی در سطوح مدیریتی، فنی و اجرایی در شرکت آب منطقه ای قم می باشد که انتظار می رود با حضور در شرکت آب منطقه ای تهران، علاوه بر ارائه خدمات در حوزه حفاظت و بهره برداری در بخش خانواده و بانوان شرکت نیز به رفع مشکلات این مجموعه کمک نمایند.

در ادامه این نشست "زهرا عرب نژاد" سرپرست جدید امور بانوان شرکت عنوان کرد: امیدوارم در این سمت جدید با مشاوره و راهنمایی های سرپرست پیشین امور بانوان و خانواده بتوانم در جهت خدمات مهم و موثر به همکاران قدم بردارم.

گفتنی است، در پایان این نشست  احکام " زهرا عرب نژاد" به عنوان سرپرست امور بانوان و رییس گروه آب های زیرزمینی شرکت  و نیز  لوح تقدیر "مریم مرادی" توسط مدیر عامل به آن ها اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات