اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی،...

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی،...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر یزد به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: در اجرای این برنامه‌ها علاوه بر سایر نهادها از ظرفیت و توانمندی‌های مجموعه‌های مردم‌نهاد نیز استفاده‌شده است.

عباس ملازینلی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر یزد به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علاوه بر توجه به اصل تعالی شور و نشاط اجتماعی و مشارکت عمومی، تلاش شده تا مخاطب برنامه‌ها دامنه وسیع‌تری از همشهریان یزدی باشند و افراد بیشتری بتوانند از این برنامه‌ها بهره ببرند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: جشن‌های مختلفی هم برای عموم مردم و هم ویژه دختران و بانوان با برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌شده که در این ‌بین مناطق حاشیه‌ای شهر نیز موردتوجه ویژه‌ای قرارگرفته‌اند.

ملازینلی با اشاره به این که برگزاری جشن ویژه بانوان در بوستان طوبی، نهالستان محله اسکان، محله حسن‌آباد و برپایی جشن دخترانه‌ترین روز در محل سالن شهید صدوقی از شاخص‌ترین این جشن‌ها است، افزود: این سازمان در برگزاری جشن بزرگ امام رضا (ع) در منطقه آزادشهر و جشن زیر سایه خورشید نیز مشارکت دارد.

وی بابیان این که در این دهه از سازه عروسک‌های غول‌پیکر در پارک‌های باغ ملی و مهرآوران و امیرچقماق نیز رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری ویژه‌برنامه کوه گشت ویژه بانوان سه محله پارک طوبی، پارک وحدت امام شهر و پارک چهار معصوم از دیگر برنامه‌های این سازمان در پنج‌شنبه جاری است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بابیان این که اجرای سرود زنده در نقاط مختلف شهر در این ایام جشن و سرور نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است که پیش‌از این نیز در سایر مناسبت‌ها اجرا و با استقبال مردمی روبرو شده بود، افزود: برگزاری مسابقات هیجانی و جذاب در پارک‌های شهر و برپایی جشنواره ایستگاه نقاشی و سازه‌های گلی نیز در دستور کار قرار داده‌شده است.

وی از تداوم اجرای ویژه‌برنامه کودک فیروزه‌ای در مساجد مختلف شهر یزد که با محوریت آموزش شهروندی به کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با معارف دینی و اخلاقی با شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده از ماه رمضان شروع شده، در این ایام خبر داد و اظهار داشت: گذر فرهنگ و هنر مازاری ها نیز در این روزها میزبان ویژه‌برنامه رواق خدمت با برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و خدمت‌رسانی خواهد بود.

ملازینلی ادامه داد: برنامه‌های عمومی ورزشی مثل ورزش‌های صبحگاهی با مشارکت نهادهای مختلف، همایش دوچرخه‌سواری و ورزش تای چی و مسابقات ورزشی نیز از برنامه‌های این ایام است که رنگ و بوی ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) را به خود خواهد گرفت و در خلال این برنامه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی نیز در نظر گرفته‌شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در پایان با تاکید بر این که اطلاع‌رسانی پیرامون زمان، مکان و جزئیات برنامه‌ها از طریق تبلیغات شهری صورت گرفته، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان می‌توانند به کانال اطلاع‌رسانی یزد فرهنگ به نشانی @yazdfarhang در پیام‌رسان‌های مختلف مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات