عرضه میوه و صیفی‌جات با قیمت میدان بار در بازارها و فروشگاه‌های  ...

عرضه میوه و صیفی‌جات با قیمت میدان بار در بازارها و فروشگاه‌های ...

عرضه میوه و صیفی‌جات با قیمت میدان بار در بازارها و فروشگاه‌های "شهرما"

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: شش قلم کالا شامل چهار قلم میوه و سه قلم صیفی‌جات به قیمت میدان بار در بازارهای میوه و تره‌بار و فروشگاه های "شهرما" به شهروندان ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهروز کیانی عنوان کرد: به منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر و رفاه حال شهروندان، از سه شنبه ۱۸ تیرماه لغایت پنجشنبه ۲۰ تیرماه ۹۸ در کلیه بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه های شهرما میوه به قسمت میدان بار عرضه می‌شود.
وی افزود: در این راستا شش قلم کالا شامل انواع خربزه، هندوانه، شلیل، خیار، سیب زمینی و پیاز به قیمت میدان بار عرضه خواهد شد .
آموزش رایگان در بازار آبزیان و پروتئین
کیانی همچنین با اشاره به اینکه در بازار تخصصی آبزیان و پروتئین جهت نگهداری و تکه کردن ماهی آموزش تخصصی ارائه می‌شود، تصریح کرد: از آنجا که یکی از دلایل سرانه پایین مصرف ماهی عدم اطلاع کافی از نحوه تکه کردن، نگه داری و پخت آن می‌باشد تصمیم گرفته شد تا در فروشگاه تخصصی آبزیان و پروتئین آموزش تخصصی موارد یاد شده به شهروندان و مراجعه‌کنندگان به این بازار ارائه گردد .
وی اظهار داشت: ایجاد این فضای آموزشی در فروشگاه یاد شده تاکنون با استقبال همشهریان روبرو شده و می‌تواند در میان مدت، رغبت همشهریان را برای استفاده از گوشت ماهی بیشتر کند.
کیانی عنوان کرد: این آموزش‌ها معمولا در روزهای فرد در دو نوبت، صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به شهروندان و علاقمندان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات