آغاز به کار نمایشگاه لوازم خانگی در همدان

آغاز به کار نمایشگاه لوازم خانگی در همدان

www.BanaNews.irیازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی و تصویری و دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه از تاریخ نهم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این نمایشگاه که در وسعتی بالغ بر هشت هزار مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار می‌شود در مجموع بیش از ۱۱۰ واحد تولیدی و واردکننده؛ محصولات خود را از قبیل یخچال، گاز، مایکروویو، بخاری، کولر، هود و انواع ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی از شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان در آستانه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اهمیت گران بودن مواد اولیه در ایران و لزوم حمایت از واردکنندگان مجاز و تولیدکنندگان داخلی گفت: با توجه به فراز و نشیب‌های اقتصادی که در چند سال اخیر با آن روبه‌رو بوده‌ایم و همچنین در جهت انجام عملی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، تولیدکنندگان ما بیش از هر موقعی به کمک و مساعدت نیاز دارند زیرا ورود کالای قاچاق نتیجه‌ای جز کسادی بازار داخل و سرنگونی واردکننده مجاز ندارد و همچنین گرانی مواد اولیه نتیجه‌ای جز بالا رفتن قیمت تمام شده و کمرنگ شدن بازار فروش تولیدات داخلی ندارد. حمیدرضا یاری در ادامه افزود: امروز دولت بیشترین کمک را در این دو زمینه می‌تواند انجام دهد. همچنین با کم کردن تعرفه‌های گمرکی می‌توان عملا قیمت کالای وارداتی را به حداقل خود رسانید تا از این رهگذر هم برای مصرف‌کننده داخلی مقرون به صرفه باشد و هم انگیزه‌های قاچاق کمتر گردد. یازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی و تصویری و دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه تا ۱۳ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان محترم است.

 

 

    نظرات