پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به مناسبت انتصاب نماینده...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در پیامی انتصاب نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده

نماینده محترم ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

انتصاب شایسته حضرتعالی که از چهره‌های محبوب  و آراسته به علم، اخلاق و با عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس توسط مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.  به یقین  حضور جنابعالی نوید بخش ادامه درخشش ، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر در جای‌ جای استان شهید پرور و ولایتمدار هرمزگان خواهد بود. امید است در سایه درایت حضرتعالی و با تکیه بر نصایح داهیانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب، گام‌های استواری در جهت استحکام بیش از پیش بنیان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی برداشته شود و مردم شهر باز سنگر نماز جمعه، در صفوفی از جنس عشق به امام و رهبری، به دفاع از آرمان های نظام بپردازند و بار دیگر با وحدت خود، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند و موجب وحشت و هراس کژاندیشان شوند.

بر خود واجب می دانم از سال‌ها تلاش و مجاهدت حجت السلام و المسلمین نعیم آبادی نیز تشکر و قدردانی نمایم و عزت و سربلندی را برای یکایک خادمین ملت آرزو داشته باشم.

مجموعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز از تمام ظرفیت های خود در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی بهره خواهد جست و از هیچ کوششی در راه اعتلای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد.

با آرزوی توفیقات روز­افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سارتوجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات