رشد ۴۴ درصدی مشترکین آبفار در سه ماهه نخست  امسال/کیفیت آب آشامیدنی همواره تحت کنترل و خط قرمز ماست

رشد ۴۴ درصدی مشترکین آبفار در سه ماهه نخست امسال/کیفیت آب آشامیدنی همواره تحت کنترل و خط قرمز ماست

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از افزایش تعداد مشترکین در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در مدت مشابه مشترکین خانگی و غیر خانگی این شرکت به تعداد ۱۰۱۰ مشترک افزایش یافته است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی به  رشد ۴۴ درصدی مشترکین در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد مشترکین این شرکت از ۲۲۸۶۹۰ در سال گذشته به ۲۲۹۷۰۰ مشترک تا پایان خرداد ماه امسال رسیده است.

وی با بیان این نکته که ۹۲۵ مشترک خانگی در سه ماهه نخست سال جاری افزوده شده، یادآورشد: دراین مدت ۸۵ انشعاب غیر خانگی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به آبدار شدن ۱۵ روستای محروم فاقد آب در سال مالی گذشته اشاره کرد و گفت: با این اقدام ۵۲۱۴ خانوار خانگی و ۴۸۹ واحد غیر خانگی در سال گذشته با برخورداری ۱۵ روستا از آب سالم و پایدار به خانواده بزرگ مشترکین آبفار ملحق گردیدند.

هرمزی در ادامه ضمن یادآوری واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به ۴۰ دفتر ict روستایی استان در سال گذشته، گفت: پیش از این مشترکین برای دریافت خدماتی نظیر فروش انشعاب، بررسی و پرداخت صورتحساب ناچار به حضور در شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان بودند در حالیکه با گشایش دفتر ict روستایی ارائه خدمات، به آنها تسهیل گردید .

وی تعداد روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ۸۰۵ روستا اعلام کرد و افزود: در حال حاضر۲۲۸۶۲۱مشترک با ۸۰۱۷۴۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در بخشی دیگر از سخنانش به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای بررسی کیفیت آب شرب مشترکین روستایی اشاره کرد و گفت: هرگز از ارزیابی کیفیت آب آشامیدنی غافل نبوده نخواهیم بود و کیفیت آب همواره تحت کنترل و خط قرمز ما محسوب می شود .

وی ضمن تاکید بر این مطلب که زیر ساخت هایی برای سنجش کیفیت آب شرب در آزمایشگاه های این شرکت وجود دارد، اضافه کرد: حفظ و سلامت و کیفیت آب شرب برای ما لازم الاجرا بوده و در این راستا شرکت آبفار استان تمام تلاش خود را در جهت تولید آب با کیفیت و مطلوب به کار می گیرد.

هرمزی با بیان این نکته که ۳۴۵۲ آزمون در سه ماه گذشته انجام شده، اضافه کرد: میزان مطلوبیت میکروبی این آزمون ها ۹۹.۸ درصد بوده است که بسیار فراتر از الزامات که در استانداردها برای ما در نظر گرفته شده، قراردارد.

وی در خاتمه ضمن یادآوری از انجام تعداد ۲۰۴۳۶۲آزمون کلرسنجی در این مدت، افزود: درصد مطلوبیت کلرسنجی این آزمون ها، ۹۶.۴ بوده است که برای رسیدن به این مطلوب برابر استاندارد نزدیک به ۴۱ تن کلر و مشتقات آن مصرف نموده ایم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات