نشست مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان

نشست مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان

محمدرضا هادوری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان به همراه علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، بخشدار بخش مرکزی شهرستان خدابنده، دهیاران روستاهای پسکوهان،حصار و قره با رضا کابلی مدیر عامل در خصوص وضعیت آب شرب و برق روستاهای بخش مرکزی شهرستان خدابنده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، در این دیدار هادوی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان در اجرای پروژه های مشارکتی ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازنده مدیران دستگاهها بتوان خدمات ارزنده در این برهه از زمان که در جنگ اقتصادی قرار داریم به روستاییان ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید تصمیم آنی و مدیریتی مناسب در این دوره از وضعیت کشور بگیرند، گفت: خالی شدن روستاها از جمعیت دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل مربوط به آب است که در صورت عدم حل کمبود و نبود آب شرب در روستاها شاهد شکوفایی در روستاها نخواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: در شرایط فعلی اقتصاد کشور رویکردهای ما باید تغییر یافته و تصمیم گیری مدیران در لحظه و آنی باشد.

در ادامه جلسه کابلی با اشاره به پروژه مشارکتی پسکوهان که با همیاری شرکت آبفار، دهیاری و اهالی روستا صورت گرفته بود توضیحاتی ارائه و مقرر شد تا با مساعدت شرکت توزیع نیروی برق استان مشکل تامین برق چاه نیز حل گردد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات