پست برق ساران گچساران وارد مدار شد

پست برق ساران گچساران وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات احداث پست ۲۳۰.۳۳ کیلو ولت ساران و ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلو ولت بهبهان – دوگنبدان در این پست به پایان رسید و برقدار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ با بیان اینکه برقداری این پست در راستای پروژه های ماموریت ویژه شرکت در عبور از تابستان ۹۸ بوده، اظهار داشت: یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به همراه ۱۴ فیدر خروجی ۳۳ کیلو ولت و ۲ بانک خازنی ۴.۸ مگاواری در این پست نصب شده است.
وی ارزش سرمایه گذاری این پروژه را بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزایش قابلیت اطمینان و جلوگیری از خاموشی شهرستان گچساران را از مهم ترین اهداف بهره برداری از این پروژه دانست و افزود: فراهم نمودن امکان اتصال نیروگاه DG شرکت مفنا به شین ۳۳ کیلو ولت پست، کاهش بارگیری ترانس های پست دوگنبدان و خروج پست از حالت T-OFF و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین جدید خانگی و صنعتی شهرستان گچساران از دیگر اهداف برقداری این پروژه است.
دشت بزرگ تصریح کرد: با توجه به نصب ترانسفورماتور ذکر شده، ظرفیت کل پست ساران به ۱۰۰ مگا ولت آمپر افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴.۴ مگاوار بانک خازنی و ۹۲ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت (استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد) افزوده شده است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات