زنده گیری ۱۳۰ قلاده سگ در ۴۵ روز گذشته

زنده گیری ۱۳۰ قلاده سگ در ۴۵ روز گذشته

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند گفت: در ۴۵ روز گذشته ۱۳۰ قلاده سگ از سطح شهر بیرجند زنده گیری شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس احمد لطایفی اظهار داشت: برابر مصوبات کارگروه کنترل حیوانات ناقل بیماری به انسان و وظایف محوله، شهرداری نسبت به تجهیز یک دستگاه خودروی نیسان و آموزش و تجهیز ۲ نفر از نیروهای خدماتی در اختیار اقدام و اکیپ زنده گیری سگهای بلاصاحب را راه اندازی نموده است.

وی افزود: طی ۴۵ روز از راه اندازی اکیپ مزبور منتهی به پایان تیر ماه سال جاری، تعداد ۱۳۰ قلاده سگ بلاصاحب و ولگرد از سطح شهر بیرجند زنده گیری و به پناهگاه سگهای بلاصاحب شهرداری انتقال یافته اند.

مدیر امور پسماند یادآور شد: در همین راستا، شهرداری بیرجند پناهگاه سگهای بلاصاحب را در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با امکانات اتاق قرنطینه، اتاق پزشک، آشپزخانه، محوطه های تفکیک سگهای نر و ماده و فنس کشی احداث نموده است.

لطایفی اذعان داشت: هدف از این اقدام شهرداری، کسب رضایتمندی عمومی شهروندان و همچنین کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان می باشد.

گفتنی است شهروندان جهت درخواست زنده گیری سگهای مزاحم و بلاصاحب می توانند  با سامانه اورژانس خدمات شهری شهرداری با شماره ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات