امداد رسانی به 381 حادثه در تیر ماه گذشته

امداد رسانی به 381 حادثه در تیر ماه گذشته

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان ، سید حمید هاشمی رئیس این سازمان از امدادرسانی به 381 مورد حادثه طی تیر ماه سالجاری در دو بخش اطفای حریق و امداد ونجات خبر داد و اظهار داشت: در این مدت  226 مورد عملیات اطفای حریق و 155 مورد عملیات امداد ونجات در گزارشات کارشناسان به ثبت رسیده است.

وی  ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه و خدمات شبانه روزی آتش نشانان، افزود: طی عملیات های صورت گرفته آتش نشانان در تیر ماه امسال  74 شهروند از حوادث نجات یافتند.

هاشمی، خسارت های ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی را بعضاً غیر قابل جبران برشمرد و ادامه داد: در حوادث رخداده در ماه گذشته متاسفانه  42 نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

این مسئول،  با اشاره به اینکه بیشترین حادثه آتش سوزی در معابر و گذرگاه ها ، فضای سبز و تصرفات مسکونی به وقوع پیوسته، تصریح کرد: بر اساس گزارش کارشناسان بیشترین علت وقوع آتش سوزی مربوط به آتش سوزی ناشی از مواد جامد سوز با عاملیت انسانی و برق بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری 125 نوع حادثه و آدرس دقیق را اعلام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات