4 سد و شبکه در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: همزمان با سف رئیس جمهور چهار سد و شبکه در استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، اصغر سلیمان‌زاده در جریان بازدید خبرنگاران از سد و شبکه احمدبیگلوی مشگین‌شهر اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل سد احمدبیگلو و شبکه این سد، سد بفراجرد خلخال و سد تازه کند گرمی است که در سفر استانی رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد تا اهالی استان از مزایای این سدها استفاده کنند.

وی با قدردانی از همراهی مسئولان استان اعم از نماینده ولی فقیه، استاندار، مسئولان قضائی و رسانه‌ها در احداث و تکمیل پروژه‌های بخش آب در مناطق مختلف این استان خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای از شرکت‌های بزرگ وزارت نیروست که پروژه‌های متعددی را در استان در حال اجرا دارد که از نظر اعتبار، تعداد و حجم پروژه‌ها فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای متنوع و زیربنایی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نمونه این پروژه‌ها را احداث سد، شبکه، ساحل‌بندی، احیا و مدیریت آب‌های زیرزمینی، بستر و حریم رودخانه‌ها، آب‌های گرم و ... اعلام کرد و افزود: ما به تنهایی قادر نیستیم همه این پروژه‌ها را عملیاتی کنیم بلکه همراهی و همدلی مسئولان استانی و شهرستانی زمینه‌ای را فراهم کرده تا ما بتوانیم این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

سلیمان‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه آب مایه حیات و زندگی است و اولویت در تامین این ماده حیات‌بخش مربوط به حوزه شرب، صنعت و کشاورزی است به همین دلیل ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا ذره‌ای از این منابع به هدر نرود و با اولویت شرب، صنعت و کشاورزی مورد استفاده و بهره‌برداری مطلوب قرار گیرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: ما در استان اردبیل آبی را نداریم که شرکت آب منطقه‌ای برای آن برنامه مشخص و مدون نداشته باشد به طوری که از قله سبلان گرفته تا پائین‌ترین نقطه ما برای همه منابع آب پروژه تعریف کرده و آنها را در حال اجرا داریم.

وی بیان کرد: ما در تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی در استان در یک افق 30 ساله تا 1425 به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده عمل می‌کنیم و سعی‌مان بر این است تا همه اهدا و برنامه‌ها را به سرانجام برساند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات