صدای پای آب در روستای قوریه شهرستان ایجرود

صدای پای آب در روستای قوریه شهرستان ایجرود

با اتمام پروژه آبرسانی به روستای قوریه شهرستان ایجرود 171 نفر از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

رضا کابلی با اعلام خبر فوق گفت: روستای قوریه با 71 خانوار و 171 نفر جمعیت از روستاهای غیرتحت پوشش شرکت است که دارای مشکل کمبود آب بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در ادامه افزود: احداث بیش از 3 کیلومتر شبکه توزیع، احداث 300 متر خط انتقال، تجهیز چاه و ساخت ساختمان سرچاهی و اتاق فرمان و تعمیر و بازسازی مخزن ذخیره آب از جمله فعالیت هایی بود که شرکت آبفار در روستای قوریه انجام داده است.

وی اظهار داشت: در کنار فعالیت های شرکت آبفار اهالی محترم روستا نیز  اقدام به حفر یک حلقه چاه دستی با دبی 2.5 لیتر بر ثانیه نمود .

کابلی مشارکت ریالی اهالی در این پروژه را 10 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه توسط آبفار رقمی بالغ بر 300 میلیون تومان بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تا چند روز آینده آب در روستای قوریه وارد مدار بهره برداری خواهد شد، گفت: پروژه آبرسانی به روستای فوق به اتمام رسیده است و بعد از نصب انشعاب توسط اهالی آب وارد مدار شده و مشکل کمبود آب شرب مرتفع خواهد شد.

لازم به ذکر است روستای قوریه بعد از انشعاب گذاری تحت پوشش شرکت آبفار قرار خواهد گرفت و از دیگر خدمات شرکت برخوردار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات