افزایش مبلمان شهری در پیاده روها و بوستان های اطراف حرم مطهر رضوی

افزایش مبلمان شهری در پیاده روها و بوستان های اطراف حرم مطهر رضوی

افزایش مبلمان شهری در پیاده روها و بوستان های اطراف حرم مطهر رضوی

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان منطقه ثامن و زائران بارگاه منور رضوی 50 عدد نیمکت جدید به مبلمان شهری موجود در پیاده‎روهای منتهی به حرم افزوده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‏ رسانی شهرداری مشهد، سید مصطفی نعمتی ضمن اشاره به این خبر گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت افزایش سطح کمی و کیفی رفاهیات شهری، ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در محدوده پیرامونی حرم مطهر، نصب سری جدید مبلمان شهری در بوستان‎‏ها و معابر منطقه در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن قرار گرفته است‌.
وی افزود: در همین راستا نسبت به تامین 100 عدد نیمکت جدید جهت نصب در بوستان‎ها، ره باغ ها و پیاده‏ راه های اطراف حرم رضوی اقدام شده و در مرحله اول از ابتدای مردادماه تاکنون 50 عدد نیمکت جدید در این فضاها نصب شده است.
وی عنوان کرد: تعداد فعلی مبلمان شهری موجود در بوستان‎ها و معابر عمومی منطقه به 430 عدد افزایش یافته و در مرحله دوم نیز 50 عدد نیمکت دیگر نصب خواهد شد.
شهردار منطقه ثامن خاطرنشان کرد: در طراحی مبلمان شهری منطقه ثامن سعی شده از طراحی‎های زیبا و مناسب با استفاده از ترکیب چوب و فلز با رنگ‏آمیزی زیبا استفاده شود تاعلاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان، فضای دیداری و سیمای شهر در اطراف حرم مطهر را زیباتر نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات