ساخت آشیانه ماشین آلات راهداری در محور کندوان

ساخت آشیانه ماشین آلات راهداری در محور کندوان

www.BanaNews.irمعاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان مازندران از ساخت آشیانه ماشین آلات راهداری و انبار تجهیزات نمک و شن در راهدار خانه های تونل و ولی آباد در محور کندوان با صرف اعتباری بالغ بر۱۰۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، عباسعلی نجفی ـ معاون راهداری این اداره کل ـ با بیان این مطلب افزود: با توجه به شرایط ویژه و خاص محور تاریخی کندوان علی الخصوص در فصل زمستان می طلبد تا اقدامات در خور توجه‌ای برای ایمن سازی و آماده‌سازی محوری مناسب در جهت تردد کاربران جاده‌ای در این محور انجام پذیرد. از این رو این اداره کل برای آمادگی هرچه بیشتر در فصل زمستان جهت خدمت رسانی به بهره برداران جاده‌ای در محور مذکور اقدام به احداث آشیانه ماشین آلات و تجهیز انبار نمک و شن در دو راهدارخانه تونل و ولی آباد با صرف اعتباری بالغ بر۱۰۰۰ میلیون ریال کرد.

نجفی در ادامه به مزیت احداث آشیانه ماشین آلات اشاره و تصریح کرد: افزایش طول عمر مفید انواع ماشین آلات، صرفه جویی در هزینه نگهداری آنها، استفاده بهینه و سریع و ساماندهی و استقرار ثابت ماشین آلات راهداری از جمله مزیت‌های احداث آشیانه ماشین آلات است.

شایان ذکر است در حال حاضر۱۶ راهدار خانه ثابت در سطح محورهای ارتباطی مازندران جهت خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای در تمامی فصول مختلف سال وجود دارد.

 

 

    نظرات