افزایش نظارت‌ها در آستانه تابستان برای جلوگیری از گران‌فروشی بلیت هواپیما

افزایش نظارت‌ها در آستانه تابستان برای جلوگیری از گران‌فروشی بلیت هواپیما

www.BanaNews.irمدیرکل نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی با بیان این‌که برای فصل تابستان مجوز فوق‌العاده ۱۷۲ پرواز در ماه به ۱۲ مسیر خارجی صادر شده است، گفت: نظارت افزایش می‌یابد تا مردم با گران فروشی روبه رو نشوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامرضا رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار راه ایسنا، اظهار کرد: بعد از پشت سرگذاشتن تعطیلات نوروزی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردیم که برای خدمات‌دهی در فصل تابستان آماده شوند.

وی با بیان این‌که در این فاصله زمانی شرکت‌ها هواپیماها را چک و برای فصل پرترافیک آماده کردند، گفت: همچنین به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شد که درخواست پروازهای فوق‌العاده را ارائه دهند.

رستمیان با اشاره به این‌که مجوز فوق‌العاده ۱۷۲ پرواز در ماه به ۱۲ مسیر خارجی صادر شده است، اضافه کرد: این روند ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم برای ۱۸ مسیر مجوز فوق‌العاده صادر شود.

مدیرکل نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی با بیان این‌که صدور مجوز فوق‌العاده برای پروازهای داخلی با اولویت مناطق زیارتی و گردشگری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در ایام تابستان تقاضا برای سفر به مشهد، شیراز و کیش بیشتر است.

وی با بیان این‌که صدور مجوز پروازهای خارجی به دلیل این‌که نیاز به برنامه‌ریزی دارد، زودتر انجام می‌شود، گفت: برای نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، تعداد بازرسان محسوس و نامحسوس افزایش یافته است تا مردم با معضل‌ گران‌فروشی روبه‌رو نشوند.

رستمیان با بیان این‌که با اولویت شرکت‌های داخلی مجوز برای برخی شرکت‌های خارجی نیز صادر شده است، ادامه داد: به ۵۷ مسیر خارجی و ۳۶ کشور پرواز صورت می‌گیرد.

 

 

    نظرات