بهره‌برداری از مسکن خبرنگاران تا پایان سال

بهره‌برداری از مسکن خبرنگاران تا پایان سال

مدیرعامل مسکن خبرنگاران استان زنجان از بهره‌برداری از مسکن خبرنگاران تا پایان سال جاری در زنجان خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مسیح‌الله سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسکن خبرنگاران استان زنجان از دو سال گذشته آغاز شده است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسکن خبرنگاران استان در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری است، افزود: با توجه به تلاش‌های انجام شده و مدیریت مطلوب پروژه این امر تحقق می‌یابد.

مدیرعامل مسکن خبرنگاران استان زنجان در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص طولانی شدن زمان اجرای پروژه تصریح کرد: مسکن خبرنگاران استان زنجان در مقایسه با استان‌های دیگر در وضعیت مطلوبی قرار دارد و روند پروژه تا کنون تاخیر چندانی نداشته است.

وی گفت: ۶۰ واحد مسکن خبرنگاران استان با همکاری دو شرکت تعاونی مسکن خانه مطبوعات و شهریاران قلم که در حوزه روزنامه نگاران فعال هستند، ساخته شده و در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

سلطانی با بیان اینکه پروژه مسکن خبرنگاران استان از پروژه‌های تعاونی محسوب می‌شود، افزود: این پروژه در کمترین زمان در مقایسه با سایر استان‌ها به خبرنگاران داده می‌شود.

وی گفت: با توجه به مدت زمان کم مراحل آماده‌سازی مسکن خبرنگاران استان زنجان این پروژه از پروژه‌های موفق در سطح کشور است و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری به موقع از این پروژه ادامه دارد.

مدیرعامل مسکن خبرنگاران استان زنجان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پروژه‌هایی از این دست برای بقیه خبرنگاران نیز در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به امکان ثبت‌نام خبرنگاران واجد شرایط در مسکن مهر پروژه دیگری از سوی این تعاونی در استان اجرا نمی‌شود.

وی از پیشرفت ۷۵ درصدی مسکن خبرنگاران زنجان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه تا پایان سال در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

سلطانی با بیان اینکه تاکنون هر یک از اعضا برای احداث این واحدهای مسکونی مبلغ ۷۰ میلیون ریال به حساب خانه مطبوعات استان زنجان واریز کرده‌اند، گفت: زیربنای مفید هر کدام از این واحدهای آپارتمانی ۸۵ مترمربع است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی خبرنگاران در زنجان گفت: در زمان حاضر مراحل سفت‌کاری این واحدها به اتمام رسیده و مرحله نازک‌کاری آغاز شده است.

مدیرعامل مسکن خبرنگاران استان زنجان خاطرنشان کرد: تعداد واحد مسکونی آپارتمانی در دو بلوک ۳۰ واحدی احداث شده است و تلاش می‌شود قبل از برنامه زمان‌بندی، تکمیل و به اعضا تحویل شود.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی بر اساس ضوابط فنی مهندسی و معماری روز است، اظهار داشت: مصالح ساختمانی به کار رفته در این واحدها نیز از نوع مرغوب است.

سلطانی از همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط در احداث این واحدهای مسکونی قدردانی کرد و گفت: این واحدها در مناسبت‌ترین منطقه شهر زنجان احداث شده است و آینده روشنی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

 

 

    نظرات