رشد ۶۰ درصدی فضای نمایشگاه صنعت ساختمان

رشد ۶۰ درصدی فضای نمایشگاه صنعت ساختمان

www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران از رشد ۶۰ درصدی فضا و تعداد غرفه‌های نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های مازندران در قائمشهر به مدت پنج روز آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در مساحت تقریبی ۷ هزار مترمربع و ۱۲۰ غرفه از ۱۶ تا۲۰ خرداد ماه جاری در این مکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: درباره فضای برپایی این نمایشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته‌ایم.

سیدرضا حسینی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان از لحاظ صنایع مرتبط با تولی، تنوع محصولات ارائه‌دهندگان خدمات ساختمانی و نیز مصرف‌کنندگان از طیف وسیعی برخوردار است که ما در حال حاضر شاهد حضور گسترده تولیدکنندگان این صنعت در نمایشگاه هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال جاری عناوین نمایشگاهی تخصصی در حوزه ساختمان تحت عناوین کاشی، سرامیک و سنگ‌های قیمتی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و مصالح ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه‌های مازندران واقع در قائمشهر به اجرا در می‌آید.

حسینی همچنین حضور ارگان‌های دولتی مرتبط همچون سازمان نظام مهندسی، اداره مسکن و شهرسازی نیز انجمن انبوه‌سازان را علاوه بر نقش تقابلی و تزایدی موجب رونق بیشتر نمایشگاه دانست.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران از حضور نمایندگان چهار کشور آلمان، چین، ترکیه و کره جنوبی در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: جز کاشی و سرامیک تقریبا همه نوع صنایع وابسته صنعت ساختمان از سراسر کشور در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

 

    نظرات