بیستمین نمایشگاه مبلمان با حضور ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی

بیستمین نمایشگاه مبلمان با حضور ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی

بیستمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل ۲۵ تا ۲۸ خرداد ماه سال جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود .www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان مبلمان ایران حسن احمدیان رئیس این اتحادیه اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل با شعار " ارتقاء تولید در صنعت مبلمان و دکوراسیون با رویکرد صادراتی و مدیریت واردات " و رویکرد تخصصی در فضایی متفاوت جهت ارتباط با مخاطبین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع کار خود را آغاز خواهد کرد، از حضور فعال مشارکت کنندگان داخلی و خارجی در نمایشگاه امسال خبر داد.

همچنین آناهیتا میرستاری دبیر اتحادیه نیز گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و همچنین بیش از ۳۰ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه ، چین ، کانادا و دیگر کشورها مشارکت خواهند داشت و در ۱۴ سالن و فضای باز اطراف آن، آخرین توانمندی خود را در معرض دید قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: فراهم کردن بستر ارتقاء تولید، توسعه کمی و کیفی مبادلات بازرگانی در حوزه های مختلف داخلی، بین المللی و صادرات، معرفی توانمندیهای صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور و ایجاد تعامل مناسب و موثر میان صنعت و مرتبطین در ادارات و سازمانها، اتحادیه و تشکلهای همکار، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی نیز از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل است.

به گزارش بنانیوز، بیستمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ خرداد ماه سال جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران گشایش می یابد.

 

    نظرات