ضرورت شکل‌گیری کمیته تخصصی در نظام مهندسی

ضرورت شکل‌گیری کمیته تخصصی در نظام مهندسی

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: کمیته تخصصی چهار نفره باید در سازمان نظام مهندسی شکل بگیرد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در دومین اجلاس گروه‌های تخصصی مهندسان مکانیک سراسر کشور در سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشور برای رسیدن به اهدافش نیازمند فرآیندهای خاص است.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشور، به عنوان یک مجموعه تخصصی در بحث ساخت و ساز دارای جایگاه خاص و ویژه‌ای در کشور است.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: با نگاهی به گذشته می‌توان، به این نتیجه رسید که با حضور سازمان نظام مهندسی در جامعه، روند ساخت و سازها بسیار خوب شده و مقاوم سازی ساختمان‌ها به طور خوبی صورت می‌گیرد.

دادبود خاطرنشان کرد: البته هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید سعی و تلاش بیشتری در این راستا شود.

وی تصریح کرد: البته ما قبول داریم که در سازمان نظام مهندسی، مشکلاتی وجود دارد اما سعی و تلاش داریم تا معضلات و مشکلات این سازمان ارزشمند در کشور، برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: برای پرکردن خلاهای موجود در بخش ساخت و ساز در کشور، باید جلسات مختلف و متعدد با سازمان نظام مهندسی و مسئولان مربوطه، برگزار شود تا فرآیندهای جدیدی در راستای رشد و پیشرفت جامعه مهندسان صورت گیرد.

دادبود افزود: مخاطبان اصلی مهندسان سازمان نظام مهندسی، محرومان جامعه هستند که این مهندسان، باید توجه خاص و ویژه‌ای به این قشر داشته باشند.

دومین اجلاس گروه‌های تخصصی مهندسان مکانیک سراسر کشور به میزبانی سازمان نظام مهندسی استان گلستان برگزار شد.

 

 

    نظرات