پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر  شوشتر  به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول درعرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین بر جای بگذارد.

اینک که در ایام هفته دفاع مقدس، رایحه و عطر دل انگیز شهدا در کشور و شهر عزیزمان شوشتر به مشام میرسد، اینجانبان وظیفه خود می‌دانیم این هفته را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض نماییم.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای ازبرجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا…الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور کهن شهر شوشتر تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت می نماییم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات