آئین گرامیداشت روز جهانی كودك با همكاری ادارات ونهادهای شهرستان در حال برگزاریست .

آئین گرامیداشت روز جهانی كودك با همكاری ادارات ونهادهای شهرستان در حال برگزاریست .

آئین گرامیداشت روز جهانی کودک با حضور مدیران ارشد شهرستان ،مهندس مهدلو شهردار ،مهندس رحمانی رئیس شورای شهر و اعضاء این شورا،در محل بوستان بانوان آغاز و در حال برگزاریست .

مهندس مهدلو شهردار زرند در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش سه روزه گفت:باید شهر زرند را به مکانی امن برای کودکان تبدیل نمائیم.

شهردار زرند افزود: این همایش در راستای برنامه های فرهنگی وهنری شهرداری زرند و با همکاری ادارات شهرستان در حال برگزاریست و یکی از اهداف مدیریت شهری برای دستیابی به شهر دوستدار کودک می باشد .

منتخب شورای شهر زرندبا اعلام اینکه برای ساختن یک شهر سالم باید همه در راستای فعالیتهای تعریف شده گام بردارند،تصریح کرد:سعی داریم با اجرای برنامه های شادو بالابردن ضریب ایمنی ،کودکان را به شهر علاقمند نمائیم.

شهردار زرند کودکان را آینده سازان این مملکت دانست و با اعلام اینکه باید به معنی واقعی کلمه به آنها بها داده شود افزود: سعی داریم برای کودکان و نوجوانان شهر، برنامه های خوبی به مناسبت های مختلف برگزار نمائیم در این راه همراهی همه دستگاههای اجرائی را به یاری می طلبیم .

شایان ذکر است مراسم گرامیداشت روز ملی و هفته جهانی کودک از 15تا17مهرماه در محل بوستان بانوان شهرستان برگزار خواهد شد و ادارات بهزیستی زرند،هلال احمر ،مرکز بهداست،آموزش و پرورش ،فرمانداری ،شورای شهر در این برنامه همراه و همیار شهرداری زرند می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات