برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در نیروگاه کرمان

برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در نیروگاه کرمان

تاریخ درج خبر:98/07/03

در این مراسم که به همت  روابط عمومی ، شورای فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج این نیروگاه برگزار شد حجه الاسلام سنجری رییس سازمان بسیج طلاب استان کرمان گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است و هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و از این ‌رو مردم غیرتمند ایران در دفاعی مقدس از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی خود دفاع کردند.
ایشان  با اشاره به حضور اقشار و افراد مختلف در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی گفت: علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری نیز در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع می‌کردند. آن‌ها در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.
وی خاطر نشان کرد: همه ما می‌دانیم دلیل پیروزی رزمندگان ما در ۸  سال دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت بود، روحیه‌ای که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم و همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌حق مردم را بر خواست فردی، شخصی و خانوادگی ترجیح دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داشته‌ایم و نیاز خواهیم داشت.
بحرالعلوم مدیر عامل نیروگاه کرمان نیز با اشاره به ضرورت صیانت از ارزشهای دفاع مقدس گفت: ردان و زنان در آن سال‌ها با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی کردند و با ایثار خود، زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور را تا به امروز فراهم ساختند به این مناسبت هرساله هفته دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود زیرا از مهم‌ترین و ماندگارترین دوران تاریخ ملت ایران است و تقارن این هفته ارزرشمند با ایام محرم بر جلوه معنوی آن افزوده است.
در ادامه این مراسم حجه الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه شهر باغین نیز بر نقش اطاعت از رهبری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود : دشمنان قسم خورده این ملت هیچ گاه دست از دسیسه و توطئه براي مقابله با جمهوري اسلامی نخواهند کشید .و هربار با بهانه اي و نقشه اي جدید و با به کارگیري تمام توان خود و نیز استفاده از ایادي آگاه و سرسپرده و مفتونین و غفلت زدگان ناآگاه داخلی روند مبارزه با نظام جمهوري اسلامی را ادامه خواهند داد لذا نقش بی بدیل رهبری نظام در جنین برهه ای بسیار حائز اهمیت است و ورود موثر ایشان در مقاطع مختلف مثل چراغی فروزان، روشنگر و راهگشای مردم و مسئولین است.
برگزاری پیاده روی صبحگاهی کارکنان و مدیران، همچنین قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های اجراشده ی نیروگاه کرمان در بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات