اعمال قانون و پیگیری پرونده های شهرسازی مطابق ضوابط

اعمال قانون و پیگیری پرونده های شهرسازی مطابق ضوابط

 اعمال قانون و پیگیری پرونده های شهرسازی مطابق ضوابط

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان، روند صدور پروانه و رسیدگی به مطالبات مردم و پرونده های شهرسازی تسریع یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حسین نژاد در دیدار با شهردار منطقه 10 مشهد در خصوص پرونده های کلان شهرسازی و تسریع در پاسخگویی به شهروندان خاطرنشان کرد: نیاز است تا در نقاطی که برای آن ها، طرح های خازنی در نظر گرفته شده، با اولویت در دست اجرا قرار گیرد.
وی اعمال قانون و پیگیری پرونده های شهرسازی را مطابق ضوابط امری ضروری عنوان کرد.
همچنین احمد حافظ شهردار منطقه 10 ضمن قدردانی، بیان کرد: این دیدار فرصت مغتنمی است تا پرونده های شاخص و برجسته منطقه مورد رسیدگی و جمع بندی قرار گیرد.
وی تعیین تکلیف اراضی بایر منطقه را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: در ابتدای بلوارهای امامیه، حجاب و اندیشه اراضی بلاتکلیف، علاوه بر عدم زیباسازی و بهسازی محیط، در آلودگی هوا، دپوی زباله، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و تجمع حشرات تاثیر به سزایی دارند.
محمد ناصر خطیب مدیر پروژه ساماندهی بزرگراه آزادی نیز در این نشست، گفت: تملک، بهسازی و بازگشایی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با آستان قدس رضوی در جهت ساماندهی اراضی رها شده این ارگان در سطح منطقه انجام شده است، تصریح کرد: امیدوارم ضوابط اجرایی پرونده هایی که در مبحث حریم قرار می گیرند، در اسرع وقت پیش بینی شود.
افزون بر این مهدی ولی زاده معاون شهرسازی و معماری منطقه، با اشاره به پرونده های خاص و بزرگ مقیاس منطقه، اظهار کرد: با توجه به افزایش ساخت و ساز در سطح منطقه، مباحث تراکم و طرح تفضیلی نیازمند بررسی بیشتر است.
گفتنی است: در این دیدار مشاور و رییس دفتر معاون شهرسازی و معماری، مدیر و معاون مدیریت پروژه ساماندهی بزرگراه آزادی، معاون شهرسازی، رییس روابط عمومی و نماینده سازندگان منطقه حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات